Uw huid weerspiegeld uw gezondheid;

​

Duurzame huidverbetering met natuurlijke ingrediënten in huidverzorgingsproducten dat zou vanzelfsprekend horen te zijn. Vroegtijdige veroudering van de huid, verslapping, rimpeltjes en vlekjes kunnen ontstaan die de huid ontsieren door, het gebruik van producten met ingrediënten die minder/niet geschikt voor de huid zijn, naast overmatig blootstelling aan de zon of verkeerde voeding. Of erger ze kunnen huidproblemen veroorzaken.

​

Chronische huidaandoening (zoals acne, couperose, psoriasis of eczeem) is een symptoom van een onderliggend probleem en gaat vaak samen met andere chronische klachten. Zo kan het zijn dat een verstoring van de darmflora, hormonale klachten of bijvoorbeeld een auto- immuunziekten de oorzaak zijn van huidklachten. Dan is alleen de huid behandelen voor resultaat niet voldoende lees verder

Ook jarenlang producten/ingrediënten op de huid gebruiken die minder/niet geschikt zijn voor de huid kunnen chronische klachten veroorzaken. De huid is het grootste orgaan van de mens dat de gezondheid weerspiegeld.

​

Heeft u twijfel of uw huidige huidverzorgingsproduct nog geschikt is voor uw huid? Maak een afspraak voor een Beauty Care CONSULT zo weet u precies wat uw huid nodig heeft.  contact

​

Met onderstaande maatregelen kunt u vroegtijdige huidveroudering op een natuurlijke manier tegengaan en andere huidklachten voorkomen;

​

MAATREGEL 1    Huidverouderende stoffen vermijden.

MAATREGEL 2    Maximale hydratatie van de hoornlaag.

MAATREGEL 3    Vitaliseren, beschermen en celvernieuwing met vitamines

MAATREGEL 4    Verzachting, berscherming en voeden met huideigen vetstoffen

MAATREGEL 5    Vervolledigen van de natuurlijke bescherming van de huid

MAATREGEL 6    Toevoegen van huideigen epidermale lipiden